Grąžinimai ir garantijos

 

  1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
    • Nekokybiškos prekės keičiamos arba kokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis LR galiojančiais teisės aktais ir šiomis taisyklėmis.
    • Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos Pardavėjui sutikus jei tai nurodyta LR galiojančiuose teisės aktuose (PVZ “Mažmeninės prekybos taisyklės – 17 punktas).
    • Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos, apie tai informuodamas Pardavėją nurodytais kontaktais, nurodant grąžinamos prekės:
  • pavadinimą,
  • užsakymo numerį
  • arba PVM sąskaitos faktūros numerį
  • grąžinimo priežastis.
  1. Pirkėjas grąžindamas prekes, turi laikytis šių sąlygų:
    • grąžinama prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;
    • prekė turi būti nesugadinta;
    • prekė turi būti nenaudota, nedėvėta, nepraradusi prekinės išvaizdos (su nepažeistos etiketėmis, nenuplėštomis apsauginėmis plėvelėmis ir pan.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo pristatyta Pirkėjui;
    • grąžinant prekę privaloma pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  2. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 2 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  3. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
  4. Kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama jo sumokėta suma.
  5. Grąžinamos prekės privalomai testuojamos, patikros mokestis 200 EUR, kurį apmoką pirkėjas.