- Prekių grąžinimas ir keitimas.
- Nekokybiškos prekės keičiamos arba kokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis LR galiojančiais teisės aktais ir šiomis taisyklėmis.
- Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos Pardavėjui sutikus jei tai nurodyta LR galiojančiuose teisės aktuose (PVZ “Mažmeninės prekybos taisyklės – 17 punktas).
- Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos, apie tai informuodamas Pardavėją nurodytais kontaktais, nurodant grąžinamos prekės:
- pavadinimą,
- užsakymo numerį
- arba PVM sąskaitos faktūros numerį
- grąžinimo priežastis.
- Pirkėjas grąžindamas prekes, turi laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nedėvėta, nepraradusi prekinės išvaizdos (su nepažeistos etiketėmis, nenuplėštomis apsauginėmis plėvelėmis ir pan.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo pristatyta Pirkėjui;
- grąžinant prekę privaloma pateikti jos įsigijimo dokumentą.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 2 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
- Kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama jo sumokėta suma.
- Grąžinamos prekės privalomai testuojamos, patikros mokestis 200 EUR, kurį apmoką pirkėjas.